jubilæum

Kom og vær med til at fejre Amager Rotary Klub’s 75 års jubilæum

I år er det 75 år siden Amager Rotary Klub så dagens lys. Det fejrer vi med Åbent Hus og stor jubilæums reception

Det er ikke til at se det men Amager Rotary Klub fylder 75 år. Klubbens dynamiske medlemmer sørger nemlig hele tiden for, at der er nye oplevelser, inspiration og aktiviteter der holder klubben ung og i takt med tiden.

Derfor bliver det en stor oplevelse når vi fejrer det den 26. november fra kl 15.00 til kl 18.00 til Åbent Hus og jubilæumsreception på Hilton Copenhagen Airport Hotel.

Her byder vi blandt andet på:

• Præsentation af vores erhvervsrettede aktiviteter
  • Præsentation af Rotarys fantastiske ungdoms udvekslingsprogram
  • Mulighed for at møde repræsentanter for vores spændende erhvervs- og sociale aktiviteter
  • Præsentation af forskellige lokale virksomheder
  • Et glas god vin og snacks

Vi håber at se dig sammen med vores øvrige venner, kammerater, familie, lokale erhversdrivende, repræsentanter fra kommune, region og mange mange flere.

Gaver er ikke et ’must’. Derimod vil vi sætte stor pris på et bidrag til Amager Rotarys samarbejdsorganisation ’Hjælp Voldsofre’ på bankkonto: 6508 306063 4210.

Af hensyn til planlægningen værdsætter vi din tilmelding senest 17. november til info@clearvision.dk