Dinner Cruise

Exclusive Fundraising Dinner Cruise

Tag med på Eksklusivt Fundraising Dinner Cruise den 19. maj kl. 18-20 til fordel for Foreningen Hjælp Voldsofre København

Foreningen Hjælp Voldsofre yder en uvurderlig støtte til ofre for vold og voldtægt i Danmark, når hjælpen fra det offentlige ikke er tilstrækkelig.

Sammen med Strömma og Amager Rotary Klub inviterer vi på en eksklusiv 2 timers Dine & Wine kanaltur. Turen er arrangeret specielt til dette formål. Det betyder at du kan indtage en lækker tre retters menu, mens du nyder den skiftende udsigt til Københavns smukke kanaler og havn. Menuen leveres af Bojesen og inkluderer en udsøgt forret, hovedret og dessert samt en ½ flaske vin, kaffe/the og ”lidt til den søde tand.”

Gå ikke glip af denne unikke oplevelse og anledning til at støtte et godt formål.

Tilmeld dig nu! Klik her: https://hvokobenhavn.nemtilmeld.dk/

Pris kun kr. 850,- pr. person.
Overskuddet går ubeskåret til Hjælp Voldsofre København.
Antallet af pladser er begrænset, så…

Turen starter og slutter ved Canal Tours på Gammel Strand, med mulighed for afstigning i Nyhavn.
Vinen kan erstattes af øl eller sodavand og der kan købes yderlige drikkevarer ombord.
Ønsker du vegetarmenu eller har du madallergi, skal dette meddeles ved tilmelding.
Seatning sker ved 6 mandsborde. Båden overdækkes og opvarmes efter behov.
Påklædning uformel og passende til vejret.

Du kan læse mere om Hjælp Voldsofre ved at klikke på logoet herunder
Dinner-cruise