Om os

I Amager Rotary er det de tætte relationer der er fundamentet for klubbens liv. Sammen skaber vi et uformelt, åbent og inkluderende fællesskab som kan give dit liv en ekstra dimension.

Selv om vi hver især har vidt forskellige baggrunde, står vi sammen. Det betyder at vi i fællesskab kan skabe noget der er større, end det du kan gøre alene.

I Amager Rotary har du mulighed for at være med hver tirsdag kl. 17.00. Enten på vores faste tilholdssted i Restaurant Sundby Sejl,  Amager Strandvej 15, 2300 København. Eller når vi er ude i virksomheder, på institutioner, i naturen og andre spændende steder.

Nederst på siden kan du se en oversigt over vores mange aktiviteter.

På møderne er omdrejningspunktet som oftest et oplæg med et spændende emne. Det bliver serveret af en ekspert indenfor området. Emnet for oplæggene spænder vidt. Ofte er der en erhvervsmæssig vinkel. Men emnet kan tage udspring i snart sagt alt. Lige fra kultur, videnskab og politik til gastronomi, sundhed og sport.

Vores møder i SAS Klubben rundes altid af med dagens varme ret og et lifligt glas. Det nydes mens snakken går livligt henover bordene. Når vi er ude sørger vi også for, at du får aftensmad inden du smutter videre kl 19. Det betyder at du altid kan bruge aftenen sammen med familien, arbejdet eller andre fritidsaktiviteter.

I Amager Rotary elsker vi hygge og fest. Vi finder tønden frem til fastelavn, julens bankospil er populært blandt store og små, ved særlige lejligheder støver vi smokingen af og lufter butterflyen og når vejret er til det, nyder vi gode bøffer fra grillen ude på Amager Fælled.

Som medlem i Amager Rotary har du også mulighed for at blive budt velkommen i alle de tusindvis af Rotary klubber der findes i Danmark og i resten af verden. En fordel hvis du for eksempel er på forretningsrejse og ønsker kontakt med de lokale erhvervsdrivende. Eller hvis du bare er nysgerrig på andre mennesker og kulturer eller har brug for hjælp.

Klik på billedet herunder og få overblikket over de mange aktiviteter du kan få glæde af i Amager Rotary i 2. halvår af 2023.